Moderna Försäkringar erbjuder snabb och professionell hjälp. Vid skada på din produkt kontaktar du skadecentret för att göra en skadeanmälan. Därefter behöver du lämna in produkten i något av våra varuhus. Normal servicetid är 2-3 veckor. Brist på reservdelar kan, vid reparation, leda till att skaderegleringen drar ut på tiden. Vid ersättning genom ny produkt, förs resterande försäkringstid över på den nya produkten.

Skadecenter:
Telefon: 0770-456 333

Öppettider:
Mån-fre 09.00 - 19.00
Lör 10.00 - 15.00

Det går också bra att göra en skadeanmälan direkt på webben. Gå till www.trygghetsavtal.se för att göra en skadeanmälan online.

För att underlätta hanteringen ber vi dig att ha följande till hands:

- Den skadade produkten (vi kan ha frågor om skadan).

- I vilket av våra varuhus du har köpt varan.

- Ditt kvitto samt kvittonummer (står högst upp till höger på kvittot).